Προϊόν: EX10011825
|Μοντέλο: RC-SOQ3
Αποστολή περίπου Παρασκευή 10 Μαΐου
Βασισμένο σε 9 κριτικές
Το προϊόν είναι υπέροχο, πολύ καλή δουλειά για μένα.
Γεια σας, προτείνω αυτόν τον φούρνο, τον χρησιμοποιώ εδώ και λίγους μήνες, είναι εξαιρετική συσκευή
Η σόμπα είναι καλής ποιότητας, εύκολη και ευχάριστη στη χρήση. Το touchpad είναι ωραίο και εύχρηστο, ανταποκρίνεται σε ελαφριές πινελιές και διαθέτει προγράμματα που το κάνουν πιο εύκολο στη χρήση. Η δεξαμενή του νερού είναι μικρή, αλλά αρκεί για πολύωρο μαγείρεμα και πολλές φορές. Λειτουργεί αθόρυβα σε σήματα, μαζεύει νερό στο κάτω μέρος και είναι αρκετό για δύο δεξαμενές. Ο mini convection φούρνος μπορεί να είναι αδύναμος, αλλά κάνει πολύ καλά τη δουλειά του. Το προτείνω, η τιμή είναι καλή και το προϊόν είναι επίσης καλό
Μου αρέσει ο φούρνος, καλή ποιότητα και καλή εμφάνιση
Αγόρασα τον φούρνο ατμού από την Expondo GmbH πέρυσι, ο οποίος φαινόταν να είναι υψηλής ποιότητας και δεν ήταν ούτε ακριβώς φθηνός. Πρέπει να πω ένα πράγμα: όσο λειτουργεί ο φούρνος, είναι υπέροχο - δυστυχώς η χαρά δεν κράτησε πολύ: μετά από μόλις 5 μήνες η συσκευή σταμάτησε (βραχυκύκλωμα). Έκανα λοιπόν αίτηση για επισκευή, η συσκευή παραλήφθηκε, επισκευάστηκε και μέσα σε 3 εβδομάδες την πήρα πίσω. Η κακή έκπληξη ήρθε κατά την αποσυσκευασία: όταν αφαίρεσα τα τελευταία στρώματα μεμβράνης με φυσαλίδες, το γυάλινο ένθετο της πόρτας του φούρνου ήταν μπροστά μου μέσα σε χιλιάδες μικροσκοπικά θραύσματα γυαλιού! Προφανώς η συσκευή έπεσε στο πάτωμα, είτε κατά τη μεταφορά είτε στο τμήμα επισκευής, δεν ξέρω. Ανακάλυψα ότι δεν ήμουν εγώ αλλά ο αποστολέας (Expondo) που έπρεπε να αναφέρει τη ζημιά στον πάροχο υπηρεσιών δεμάτων. Ωστόσο, η Expondo δεν είχε κανένα ενδιαφέρον για αυτό. Στην αρχή υπήρξαν μερικές δημιουργικές και ανόητες προτάσεις: θα μου έστελναν μια νέα πόρτα που θα μπορούσα μετά να εγκαταστήσω μόνος μου (Γεια;; Τα μικροσκοπικά θραύσματα γυαλιού είχαν ακόμη εισχωρήσει μέσα από τις υποδοχές στο εσωτερικό της συσκευής!) ή θα μπορούσα χρησιμοποιήστε το ογκώδες ((επίσης πολύ βαρύ στα 18 κιλά) φέρτε τη συσκευή σε ένα κατάστημα δεμάτων. Αρνήθηκα και τα δύο, αλλά στο τέλος η συσκευή παρελήφθη για περαιτέρω επισκευή (Νο 2). Αυτή τη φορά πήρε αρκετό χρόνο. Όταν ρωτήθηκαν, είπαν ότι το τμήμα επισκευής δεν ήξερε τι να κάνει (Γεια σας; Είχα ήδη στείλει μια περιεκτική περιγραφή της ζημιάς μέσω email και η εκτύπωσή μου της περιγραφής της ζημιάς συμπεριλαμβανομένων των εκτυπωμένων φωτογραφιών συμπεριλήφθηκε επίσης στο πακέτο!). Τα πράγματα έγιναν ακόμη πιο περίεργα δύο εβδομάδες αργότερα: η συσκευή είχε πλέον επισκευαστεί, αλλά η διαδικασία δεν μπορούσε να βρεθεί στο σύστημα. Χρειάστηκαν μερικά ακόμη email για να επιστρέψει τελικά η συσκευή από την επισκευή #2. Ναι, η γυάλινη πόρτα είχε αντικατασταθεί, ΑΛΛΑ: Η συσκευή ήρθε – για δεύτερη φορά! – σε πολύ χειρότερη κατάσταση από ό,τι πριν την επισκευή: Το πρώτο πράγμα που παρατηρήσαμε ήταν ότι ο δίσκος συλλογής νερού είχε μια μεγάλη ρωγμή και μια γωνία είχε σπάσει. Επιπλέον, δεν έκλεινε πλέον σωστά γιατί το ακροφύσιο εξόδου ατμού -που μάλλον είχε τοποθετηθεί λάθος- ήταν εμπόδιο. Τώρα ο σπασμένος δίσκος συλλογής νερού κρεμόταν στα αριστερά. Επιπλέον, και τα τέσσερα πόδια ήταν τοποθετημένα τόσο στραβά και στραβά που ολόκληρη η συσκευή ανατράπηκε (τα μπροστινά πόδια σχεδόν δεν ακουμπούσαν πλέον το πάτωμα). Η (προηγουμένως εντελώς άθικτη) πλάκα βάσης είχε αντικατασταθεί από μια παλιά και εντελώς βαθουλωμένη πλάκα βάσης (τρία καθαρά και μεγάλα βαθουλώματα). Συνολικά: αντί για επισκευές, υλικές ζημιές! Όλο αυτό το σκηνικό σέρνεται ήδη εδώ και 3 μήνες (!) Μετά από αυτές τις δύο ανεπιτυχείς επισκευές (αν μπορούσε να μιλήσει κανείς για επισκευές στην τελευταία περίπτωση!) ζήτησα επιστροφή του τιμήματος αγοράς. Πάλι μου είπαν αρχικά να στείλω τη συσκευή μόνος μου, να την τσεκάρουν στο τμήμα επισκευής και μετά να μου στείλουν εκτίμηση κόστους (Γεια σου; Για ζημιά που αυτή τη φορά προκλήθηκε τέλεια από τους τεχνικούς της Expondo; ??). Χρειάστηκαν μερικά ακόμη ενεργητικά μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου για να παραληφθεί τελικά η συσκευή (για τρίτη φορά!). Έπειτα έγιναν ατελείωτες «συζητήσεις» με email με τους διάφορους (διαρκώς εναλλασσόμενους) υπαλλήλους μέχρι που (μετά από 3,5 μήνες χωρίς φούρνο!) τελικά μου επέστρεψαν την τιμή αγοράς - αλλά αφού αφαιρέθηκε το μικρό μπόνους που είχα λάβει για όλο τον κόπο που είχα λάβει . ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ: Χαίρομαι που τουλάχιστον έχω πίσω τα λεφτά μου και δεν χρειάζεται πλέον να χρησιμοποιώ την υπηρεσία "επισκευής" της Expondo... Αγόρασα τον φούρνο ατμού από την Expondo πέρυσι, που φαινόταν να είναι υψηλής ποιότητας και δεν ήταν ακριβώς φτηνό είτε αγόρασε η GmbH. Πρέπει να πω ένα πράγμα: όσο λειτουργεί ο φούρνος, είναι υπέροχο - δυστυχώς η χαρά δεν κράτησε πολύ: μετά από μόλις 5 μήνες η συσκευή σταμάτησε (βραχυκύκλωμα). Έκανα λοιπόν αίτηση για επισκευή, η συσκευή παραλήφθηκε, επισκευάστηκε και μέσα σε 3 εβδομάδες την πήρα πίσω. Η κακή έκπληξη ήρθε κατά την αποσυσκευασία: όταν αφαίρεσα τα τελευταία στρώματα μεμβράνης με φυσαλίδες, το γυάλινο ένθετο της πόρτας του φούρνου ήταν μπροστά μου μέσα σε χιλιάδες μικροσκοπικά θραύσματα γυαλιού! Προφανώς η συσκευή έπεσε στο πάτωμα, είτε κατά τη μεταφορά είτε στο τμήμα επισκευής, δεν ξέρω. Ανακάλυψα ότι δεν ήμουν εγώ αλλά ο αποστολέας (Expondo) που έπρεπε να αναφέρει τη ζημιά στον πάροχο υπηρεσιών δεμάτων. Ωστόσο, η Expondo δεν είχε κανένα ενδιαφέρον για αυτό. Στην αρχή υπήρξαν μερικές δημιουργικές και ανόητες προτάσεις: θα μου έστελναν μια νέα πόρτα που θα μπορούσα μετά να εγκαταστήσω μόνος μου (Γεια;; Τα μικροσκοπικά θραύσματα γυαλιού είχαν ακόμη εισχωρήσει μέσα από τις υποδοχές στο εσωτερικό της συσκευής!) ή θα μπορούσα χρησιμοποιήστε το ογκώδες ((επίσης πολύ βαρύ στα 18 κιλά) φέρτε τη συσκευή σε ένα κατάστημα δεμάτων. Αρνήθηκα και τα δύο, αλλά στο τέλος η συσκευή παρελήφθη για περαιτέρω επισκευή (Νο 2). Αυτή τη φορά πήρε αρκετό χρόνο. Όταν ρωτήθηκαν, είπαν ότι το τμήμα επισκευής δεν ήξερε τι να κάνει (Γεια σας; Είχα ήδη στείλει μια περιεκτική περιγραφή της ζημιάς μέσω email και η εκτύπωσή μου της περιγραφής της ζημιάς συμπεριλαμβανομένων των εκτυπωμένων φωτογραφιών συμπεριλήφθηκε επίσης στο πακέτο!). Τα πράγματα έγιναν ακόμη πιο περίεργα δύο εβδομάδες αργότερα: η συσκευή είχε πλέον επισκευαστεί, αλλά η διαδικασία δεν μπορούσε να βρεθεί στο σύστημα. Χρειάστηκαν μερικά ακόμη email για να επιστρέψει τελικά η συσκευή από την επισκευή #2. Ναι, η γυάλινη πόρτα είχε αντικατασταθεί, ΑΛΛΑ: Η συσκευή ήρθε – για δεύτερη φορά! – σε πολύ χειρότερη κατάσταση από ό,τι πριν την επισκευή: Το πρώτο πράγμα που παρατηρήσαμε ήταν ότι ο δίσκος συλλογής νερού είχε μια μεγάλη ρωγμή και μια γωνία είχε σπάσει. Επιπλέον, δεν έκλεινε πλέον σωστά γιατί το ακροφύσιο εξόδου ατμού -που μάλλον είχε τοποθετηθεί λάθος- ήταν εμπόδιο. Τώρα ο σπασμένος δίσκος συλλογής νερού κρεμόταν στα αριστερά. Επιπλέον, και τα τέσσερα πόδια ήταν τοποθετημένα τόσο στραβά και στραβά που ολόκληρη η συσκευή ανατράπηκε (τα μπροστινά πόδια σχεδόν δεν ακουμπούσαν πλέον το πάτωμα). Η (προηγουμένως εντελώς άθικτη) πλάκα βάσης είχε αντικατασταθεί από μια παλιά και εντελώς βαθουλωμένη πλάκα βάσης (τρία καθαρά και μεγάλα βαθουλώματα). Συνολικά: αντί για επισκευές, υλικές ζημιές! Όλο αυτό το σκηνικό σέρνεται ήδη εδώ και 3 μήνες (!) Μετά από αυτές τις δύο ανεπιτυχείς επισκευές (αν μπορούσε να μιλήσει κανείς για επισκευές στην τελευταία περίπτωση!) ζήτησα επιστροφή του τιμήματος αγοράς. Πάλι μου είπαν αρχικά να στείλω τη συσκευή μόνος μου, να την τσεκάρουν στο τμήμα επισκευής και μετά να μου στείλουν εκτίμηση κόστους (Γεια σου; Για ζημιά που αυτή τη φορά προκλήθηκε τέλεια από τους τεχνικούς της Expondo; ??). Χρειάστηκαν μερικά ακόμη ενεργητικά μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου για να παραληφθεί τελικά η συσκευή (για τρίτη φορά!). Έπειτα έγιναν ατελείωτες «συζητήσεις» με email με τους διάφορους (διαρκώς εναλλασσόμενους) υπαλλήλους μέχρι που (μετά από 3,5 μήνες χωρίς φούρνο!) τελικά μου επέστρεψαν την τιμή αγοράς - αλλά αφού αφαιρέθηκε το μικρό μπόνους που είχα λάβει για όλο τον κόπο που είχα λάβει . ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ: Χαίρομαι που τουλάχιστον έχω πίσω τα χρήματά μου και δεν χρειάζεται πλέον να χρησιμοποιώ την υπηρεσία «επισκευής» της Expondo... Κανένα αστέρι από εμένα!
Απάντηση από
το προϊόν είναι πολύ καλό, αλλά στερείται επεξηγηματικού φυλλαδίου για την εκκίνηση και τη χρήση των συμβόλων
Αγόρασα τον ατμόπλοιο για να ψήσω ψωμί και να μαγειρέψω λαχανικά και δεν απογοητεύτηκα. Εύκολο στη χρήση και η λειτουργία ατμού λειτουργεί εξαιρετικά.
Πρόσφατα παρήγγειλα τον συνδυασμένο φούρνο ατμού. Ο φούρνος είναι πολύ καλός αλλά έχω μεγάλο πρόβλημα με αυτόν τον φούρνο που παράγει έναν τσιριχτό ήχο συνεχώς κατά τη διάρκεια της ρύθμισης. Κάλεσα την εξυπηρέτηση μετά την πώληση για να αναφέρω αυτήν την ταλαιπωρία και μου ζήτησαν να τους στείλω ένα βίντεο, το οποίο μόλις έκανα. Περιμένω απάντηση. FYI, όταν προσαρμόζω τη θερμοκρασία ή την ώρα, το τσιριχτό ηχητικό σήμα είναι συνεχές. Δεν ξέρω αν αυτός ο συνεχής ήχος κουδουνίσματος είναι φυσιολογικός όταν ρυθμίζω τη θερμοκρασία και την ώρα και αν είναι δυνατόν να τον χαμηλώσω ή να τον εξουδετερώσω. Προσέχω κατά καιρούς ένα παιδί και αυτό το «δαχτυλίδι» το ξυπνά από τον υπνάκο του. Επιπλέον, έχω ένα μικρό σκυλάκι που παθαίνει κρίσεις πανικού όταν ακούει αυτόν τον ήχο. Το οποίο καταλαβαίνω γιατί είναι οριακά υποφερτό για μένα. Πραγματικά κρίμα για τα 2 αστέρια γιατί αν δεν υπήρχε αυτό το πρόβλημα κουδουνίσματος κατά την προσαρμογή, ευχαρίστως θα του έδινα 5 αστέρια.
Πολύ άβολη και αδύναμη σόμπα
Απάντηση από
Με άφθονη τεχνογνωσία και στόχο να προσφέρουμε εξαιρετική ποιότητα εξοικονομώντας χρήματα, αναπτύσσουμε τις δικές μας ισχυρές μάρκες με βιώσιμο σχεδιασμό, "Made in Germany". Χαρακτηριζόμενοι από περισσότερους από 1.000.000 ικανοποιημένους πελάτες, αναπτύσσουμε συνεχώς νέες μεθόδους για να εκπληρώσουμε προσωπικά μεμονωμένες επιθυμίες και απαιτήσεις.